Virtuelt Showroom med personlig rådgivning

Virtuelt Showroom med personlig rådgivning

Book tid til din egen personlige virtuelle elcykel fremvisning med vores rådgivere - Finn & Jesper - i Ebikecenter. Fokus er på dig og kun dig - du vil få fremvist de cykler du er interesseret i og vi tager snakken om hvilke behov du har i forhold til hvad du skal bruge cyklen til? skal du køre til og fra arbejde?, skal du have børn med på cyklen?, hvor langt skal du kunne køre på en opladning osv.

Vi hjælper dig også med af finde præcis hvilken kurv, lås eller tasker du har brug for, og du har mulighed for at se det mest interessante udstyr på den virtuelle fremvisning. Ønsker du at afprøve den elcykel du er mest interesseret i, så aftaler i et tidspunkt hvor du kan komme og prøve den. Vi overholder selvfølgelig gældende anbefalinger: Cyklen bliver desinficeret før og efter prøvetur og vores personale bærer mundbind og engangshandsker.

Alt dette for at du hurtigst muligt kan komme ud og køre på din nye elcykel, på trods af at verden lige nu ser lidt anderledes ud end det vi har været vant til.

Så nemt er det:

  1. Find en af de elcykler i vores elcykel eller ladelcykel sortiment du er interesseret i.

  2. Tryk på kappen "Book Prøvetur" eller. "Click n Collect" og udfyld informationerne - alternativt så kan du booke din personlige rådgivning her

  3. Vi kontakter dig for nærmere aftale om tidspunkt samt fremsender et Google Meet link til vores rådgivningaftale

  4. Når rådgivningaftalen starter trykker du på linket, hvor vores rådgiver tager imod dig. 

  5. Ønsker du at afprøve den elcykel du er mest interesseret i, så aftaler i et tidspunkt hvor du kan komme og prøve den. Vi overholder selvfølgelig gældende anbefalinger, hvor Cyklen bliver desinficeret før og efter prøvetur og vores personale bærer mundbind og engangshandsker. Prøveture kan kun foretages efter aftale.

  6. Når du har fundet ud af hvad du skal bruge, så ordner din rådgiver det sidste. Du modtager selvfølgelig en ordrebekræftelse med forventet levering samt et betalingslink, på det du har ønsket. 

  7. Vi sørger for at det bliver klargjort efter dine ønsker, og giver dig besked om at nu kan det hentes eller klar til udbringning.

Sådan forbereder du dig bedst:

  • Overvejer hvad du skal bruge din elcykel til - der er meget stor forskel på hvad du skal bruge når du kører 7 km / dagen kontra 20 km / dagen, og hvad en elcykel der er egnet til det ene koster frem for den anden.

  • Overvej dine behov og fortæl dem til os - så kan vi nemmere rådgive dig om hvad vi anbefaler. Husk at jo flere "krav" du har til vægt, design m.v. jo højre pris ender vi typisk på - det viser vores erfaring os ihvertfald, så skær dine "krav" til at være det mest nødvendige.

  • Vær åben for alternativer, end hvad du lige havde tænkt dig i første omgang.

  • Vær opmærksom på at jo mere du forventer at bruge din elcykel, jo oftere kræver den service - så overvej om en Serviceaftale der dækker det meste er vejen frem for dig....for servicen kommer om du vil det eller ej - spørgsmålet er bare hvornår og hvor meget. Overordnet kan man sige at det ofte er billigst at komme til mange service, for så fanger vi tingene inden de udvikler dig til store reparationer.

  • Forvent leveringstid. Selv om vi har meget på lager, så påvirker COVID19 også vores leveringsmuligheder/tider

Virtuelt Showroom FAQ

  • Koster rådgivningen noget? Nej - kun din tid. 

  • Hvad bruger i til det Virtuelle Showroom? vi bruger Google Meet til vores rådgivningsaftale

  • I hvor god tid skal jeg booke et møde? Vi anbefaler at du booker tid mindst 24 timer før på hverdage, men gerne længere tid før - så har vi tid til at fange din booking og kontakte dig.

  • Kan jeg prøve elcyklen? Ja som noget nyt så må du gerne prøve elcyklen - det skal ske efter aftale og alle anbefalinger bliver overholdt - cyklen bliver afsprittet før og efter prøveturen, og vores personale er iført både mundbind og engangshandsker.