COVID-19 Tiltag hos EBIKECENTER

COVID-19 Tiltag hos EBIKECENTER

Specielle COVIC19 tiltag hos EBIKECENTER

Grundet den omfattende Covid-19 situation, har vi valgt at ændre åbningstider. Det har vi gjort for at mindske potentiel smittespredning mest muligt, og for at beskytte vores personale og dig som kunde. Det er en vild skræmmende situation vi alle står i, men det er ovre "lige om lidt".

Husk at det stopper på et tidspunkt - de offentlige myndigheder & læger - forventer at Danmark er tilbage til normalen i Juni, så tænk frem - skal du bruge en elcykel når alt det her er overstået, så kan du med fordel tage en snak med os på +45 32 212 202, eller benytte vores Virtuelle Showroom så kan vi i fællesskab finde den du skal have, og sørge for at den bliver klar hurtigst muligt.

Covid19 tiltag hos EBIKECENTER | Udkørende Showroom | Personlig rådgivning | EBIKECENTER 

Skal du have lavet en reperation eller på værksted

Er din elcykel i stykker eller skal du aflevere en reparation, så beder vi dig om foretage bookning via vores kalender alternativt at kontakte os på telefon nummeret nedenfor for nærmere aftale.

Når du kommer med din elcykel, så benyt venligst ringeklokken uden for døren og afvent vores personale.

Rådgivning om køb af elcykler og tilbehør

Gundet COVID19 restriktioner er vores Showroom lukket frem til og med 17. Januar for rådgivning. Du kan med fordel - fra 4. Januar - benytte dig af vores:

  • Virtuelle Showroom, hvor vores rådgivere står klar til at hjælpe dig med personlig rådgivning.
  • Click'n'Collect, hvor du kan bestille dine vare på hjemmesiden og hente på vores adresse eller i nærmeste GLS pakkeshop (elcykler kommer vi med)
  • Telefon til bestilling af varer og reservedele, som du kan hente på vores adresse eller i nærmeste GLS Pakkeshop (elcykler kommer vi med).

Bestilling af elcykler / varer på ebikecenter.dk

Når du bestiller elcykler eller andre varer hos os, så foregår det via vores hjemmesiden - alle ordrer vil bliver behandlet løbende, så længe situationen tillader det. Vi forsøger så hurtigt som muligt at håndtere din bestilling - men du skal nok forvente noget længere leveringstid. 

Elcykler som bestilles vil bliver leveret på din adresse efter nærmere aftale, også selvom din cykel først kommer senere - det koster ikke ekstra.

Telefonen er åbent hverdage fra kl 8 til 16, samt lørdage 11-14

Telefon: +45 32 212 202

Ofte stillet spørgsmål (FAQ)

Levere i stadig cykler Ja - så snart du har bestilt den, så levere vi så hurtigt som muligt
Holder i stadig åbent Vores Showroom er fysisk lukket frem til 17. Januar, men du kan benytte Virtuelle Showroom, hvor vores rådgivere står klar til at hjælpe dig med personlig rådgivning.
Levere i stadig varer Ja - så snart du har bestilt den, så levere vi så hurtigt som muligt. Bemærk at COVID19 også kan påvirke vores leveringstider
Min elcykel er i stykker - hvad gør jeg? Så kan du ringe på telefonen +45 32 212 202 og lave en aftale med vores værksted, som stadig har åbent for reparationer.
Hvordan jeg hjælp? Skal du bruge hjælp til at finde den rette elcykel - så kan du kan benytte Virtuelle Showroom, hvor vores rådgivere står klar til at hjælpe dig med personlig rådgivning.