I alt: vare(r)
Total: 0

Der er i kurven.

Absolut ingenting :)

Ebikecenter har e-mærket


fokus-logo-batch-flexservice-plus.jpg
Flex Service Plus | Elcykel Service abonnement med reservedele | EBIKECENTER

Flex Service+ Serviceaftale til 9 udvendige gear

Print

Salesprice with discount
DKK 199,00
inkl. 25% moms
Pris ex. moms: DKK 159,20
DKK 159,20
Variant pris modificerer:
DU SPARER:
DKK 39,80
Type
Service abonnement med reservedele inkluderet - for elcykler med 9 udvendigt gear.
Beskrivelse

SERVICE ABONNEMENT MED RESERVEDELE INKLUDERET - FOR ELCYKLER MED 9 udVENDIGT GEAR.

At have en elcykel kræver omtanke - den skal passe på for at holde i mange år. Jo dyrere en elcykel jo mere bør du passe på den, for selv om den er dyr så kræver din elcykel service. Service af en elcykel er ikke bare at den bliver pudset engang imellem - din elcykel er en blanding af mekanik og elektronik, hvilket gør at der er rigtig mange ting der skal vedligeholdes for at du får mest muligt ud af din elcykel.

Som en del af EBIKECENTER’S EBIKECARE, tilbyder vi en Flex Service Plus Serviceaftale - en fleksibel service ordning til din elcykel med månedlig betaling. Flex Service+ (Plus) Serviceaftalen er den udvidet serviceordning, som selvfølgelig indeholder Flex Service-ordningen samt alle reservedele (j.f. nedenstående liste) og arbejdsløn inkluderet.

Flex Service+ Serviceaftalen omfatter altså den løbende service, i henhold til den Anbefalet Serviceplan, software opdatering af systemer, reservedele i henhold til den Anbefalet Serviceplan samt arbejdsløn i forbindelse med udskiftning af de slid reservedele, der måtte være nødvendigt at udskifte i henhold til den Anbefalet Serviceplan.

Det er omfattet af Flex Service Plus Serviceaftalen:

  • Bremseklodser / skiver
  • Forklinger / Tandhjul
  • Bagklinger / Tandhjul
  • Gear- og bremsekabler, både inner- og yderkabler herunder til hydrauliskebremser
  • Kæde / Tandrem
  • Opdatering af elektoniske dele (hvor det er muligt)
  • Kontrollerende service
  • Smøring af kæde og gaffel ben på affjedreret forgafler.
  • Udskiftning af ovenstående dele iforbindelse med almindelig slid
  • Udkørselsesrabat på 25% af den faste udkørselsessats
  • 10 % rabat på øvrige reparationer

som kræves udskiftet grundet almindeligt brug. Ved misligeholdelse, skade eller anden årsag til at komponenterne er ødelagt, og kræver udskiftning, afregnes dette seperat.

Det forudsættes at du som bruger selv er opmærksom på at dine dæk skal kontrolleres og pumpes løbende, samt at kæden ligeledes skal kontrolleres og smøres løbende. Husk også at aftørre og smøre din forgaffel (med forgaffel egnet smørremiddel), når du smører din kæde. Bliver dette ikke foretaget vil din elcykel kræve oftere udskiftning af reservedele som ikke er inkluderet i serviceaftalen.

Det er IKKE omfattet af Flex Service Plus Serviceaftalen:

  • Dæk
  • Nav Service
  • Service af affjedret forgaffel / bag dæmper
  • Slanger / punkteringer
  • Eger
  • Fælge
  • Knækket / bøjet dele som f.eks. display, håndtag, skærme, bagagebærer m.fl.
  • Bøjet/Skæve fælge 
  • Håndtag
  • Geargreb
  • Sæde 
  • Lås
  • Arbejdstid iforbindelse med udskiftning af skadet dele
  • Batteri
  • Display
  • Motor
  • Adskillelse, smøring of reparation af hjul-motorer.

SÅDAN FOREGÅR DET

Ønsker du at benytte dig af vores Flex Service Plus Service, så aftaler du med os at du gerne vil indgå i Flex Service+. Vi finde sammen, hvis du ikke allerede har fundet ud af de, hvilken km-pakke der passer dig - så tilmelder vi dig til månedlig betaling som trækkes via dit betalingskort, eller via Mobilepay Abn. Mindste bindningsperiode er 12 måneders tilmeldning (f.eks. mindsteprisen er 12 x 199,- = 2.388,-) - herefter kan du udtræde af serviceordningen når du har lyst. Serviceabn. er månedlig og forudbetalt, og opkræves hver den første.

Du kan altid tilmelde dig vores Flex Service Plus - uanset om din elcykel er 1 måned eller 4 år - også selv om den ikke er købt hos EBIKECENTER - dog skal vi kunne supportere og have mulighed for at skaffe dele til elcyklens elektriske system som motor, ledninger, display og batterier. Vi forbeholder os ret til at forlange at cyklen gennemgår et fuldt service forud for indgåelse - Kontakt os hvis du er i tvivl.

HVAD SKAL JEG VÆLGE

Flex Service Plus Serviceaftalen er opdelt i 3 niveauer:

  • Small: som svarer til 2 service om året (svarende til halv årligt). Den er velegnet til dig der kører maksimalt 3.000 årlige kilometer
  • Medum: som svarer til 4 service om året (svarende til kvartalsmæssigt årligt). Den er velegnet til dig der kører mellem 3 og 6.000 årlige kilometer
  • Large: som svarer til 6 service om året (svarende til halv årligt). Den er velegnet til dig der kører maksimalt 6 og 9.000 årlige kilometer

Vi anbefaler at du vælger den aftale der passer til dit kørselsbehov f.eks. har du 12 km til arbejde, så kan din beregning se således ud: 12 km x 2 ture / dag x ( ( 52 uger - 7 ugers ferie og ferie dage) * 5 dage pr. uge) = 5.400 km - her anbefales medium serviceordningen. Forventer du at køre mere end 9.000 km / årligt, så kontakt os for beregning af en service aftale.

FLEX SERVICE+ FAQ

  • Kan jeg komme når jeg har lyst? Du kan komme med cyklen inden for vores åbningstid - også selv om værkstedet har lukket.
  • Hvor mange service er inkluderet? Vi anbefaler serviceintervaller af 1.500 km - så der er henholdsvis 2 (small), 4 (medium) og 6 (large) årlige services - kommer du flere gange så afregnes de efter den til enhver tid gældende prisliste.
  • Hvad hvis jeg vil stoppe inden for de første 6 måneder? Mindste bindningsperiode er 6 måneder, så du vil altid modtage mindst 6 opkrævninger. Der foretages ikke refundering af ej brugt reservedele/services.
  • Hvad hvis jeg har jeres tidligere serviceordninger? Så fortsætter du stadig med samme ordning som hidtil, så længe du har den samme elcykel. 
  • Kan jeg også købe Flex Service+ til den almindelige cykel? Ja - det kan du godt.
  • Du punktere? Stå af elcyklen, og træk til din destination. Kontakt eventuel os for udskiftning af slangen - du kan også benytte andre værksteder uden det går ud over serviceaftalen. Fortsætter du med at benytte elcyklen med skade på eger, dæk eller fælg, opfattes dette som misligeholdelse, og er ikke omfattet af serviceaftalen.
  • Kan jeg tegne en serviceaftale hvis cyklen ikke er købt hos jer? Ja det kan du godt, dog kan der være elcykler vi ikke kan udføre service på, da vi ikke kan skaffe reservedele til dem.
  • Hvad hvis jeg kører mere end den serviceordning jeg har købt? Vi følger altid vores anbefalet serviceplan, og skal du have skiftet flere dele end hvad vi anbefaler (ud fra serviceplanen), så anbefaler vi at ordningen reguleres. Ønsker du ikke den reguleret, så forbruger vi maksimalt de reservedele som den anbefalet serviceplan forskriver - selv om du har opbrugt reservedelene før udløb af serviceaftalen - betalingen fortsætter dog frem til udløb af perioden.
  • Må min cykel gerne være en 3-hjulet? I første omgang så er vores aftaler kun for 2-hjulet cykler, da de 3 hjulet ofte kræver specielle reservedele vi ikke har i vores program

EBIKECENTER | BOSCH EBIKE EXPERT | BOSCH EBIKE CERTIFIED

EBIKECENTER | SHIMANO STEPS EBIKE EXPERT | SHIMANO STEPS EBIKE CERTIFIED

EBIKECENTER | E-MÆRKET WEBSHOP

Nyhedsbrev