Leasingaftale - Bilag 3: Anbefalet Serviceplan

I alt: vare(r)
Total: 0

Der er i kurven.

Absolut ingenting :)

Ebikecenter har e-mærket

Leasingaftale - Bilag 3: Anbefalet Serviceplan

Som en Service- og Vedligeholdelsesaftalen er der udarbejdet en anbefalet serviceplan, hvor du kan se hvornår og hvad der skal udskiftes på de forskellige service. Planen er vejledende og tager udgangspunkt i Serviceintervaller pr. 1.500 km.

Elcyklen skal dermed til service med følgende intervaller.

Kontrollerende efterspænding v. 500 km eller 2 måneder, ud fra hvad der kommer først
Løbende service pr. 1.500 km eller 1/2 årligt, ud fra hvad der kommer først

  Service nr. 1. 2. 3. 4. 5. 6.**
Bremser            
  Klodser, fælgbremser *S* *S* *S* *S* *S* *S*
  Klodser, Skivebremser   *S*   *S*   *S*
  Væske (Fælgbremser & Skivebremser)   *S*   *S*   *S*
  Bremsekabler     *S*     *S*
               
Gear, Kæde & Krans/Tandhjul            
  Kæde *     *S*     *S*
  Krans/Tandhjul bag     *S*     *S*
  Tandhjul for           *S*
  Indvendige gear     *S*     *S*
  Udvendige gear   *S* *S*   *S* *S*
  Gearkabel     *S*     *S*
  Gates Carbon Rem (v. 15.000 km)            
               
Andre sliddele            
  Dæk, Fælgbånd & Dækindlæg   *S*     *S*  
  Affjedret forgaffel **   *S*   *S*   *S*
  Krank     *S*     *S*
  Forhjulsmotor     *S*     *S*

 

Det skal du huske!!!:

  • Vi anbefaler at du kommer til service afhængig af hvor meget du kører - f.eks. hvis du kører 800 km/årligt - så kommer du forår (februar/marts) og efterår (oktober/november). Hvis du kører mere - f.eks. 5.000 km/årligt så kommer du for hver 1.500 km - på den måde kan vi nå at fange eventuelle skader/slid på din elcykel før de når at udvikle sig til en uheldig og potentielt dyr skade/reparation.
  • Tidsbestilling er påkrævet. Vi beder dig bestille tid, så vi kan sikre os at du kan får din elcykel igen så hurtigt som muligt; vi ved godt at du ikke kan undvære den - så er vi nemlig forberedt og har tid til din elcykel. Du kan selvfølgelig altid komme med din elcykel, men vi kan ikke love at den kommer først i køen.
  • Tidsbestilling er påkrævet. Med tidsbestilling er vi forberedt og har tid til neop din elcykel. Så skal du ikke undvære den så længe.

 

** Efter sjette (6.) service  betragtes det syvende (7.) service som det første (1.) service og så fremdeles.

EBIKECENTER | BOSCH EBIKE EXPERT | BOSCH EBIKE CERTIFIED

EBIKECENTER | SHIMANO STEPS EBIKE EXPERT | SHIMANO STEPS EBIKE CERTIFIED

EBIKECENTER | E-MÆRKET WEBSHOP

Nyhedsbrev

 

 
Start chat
1
Close chat
Hejsa! Klik på Start for at skrive med os :)

Start