Leasingaftale - Bilag 1: Service- og vedligeholdelsesaftale

I alt: vare(r)
Total: 0

Der er i kurven.

Absolut ingenting :)

Ebikecenter har e-mærket

Leasingaftale - Bilag 1: Service- og vedligeholdelsesaftale

Service- og vedligeholdelsesaftalen omfatter løbende service, i henhold til den Anbefalet Serviceplan (j.f. bilag 3), software opdatering af systemer, reservedele i henhold til den Anbefalet Serviceplan (j.f. bilag 3) samt arbejdsløn i forbindelse med udskiftning af de slid reservedele, der måtte være nødvendigt at udskifte i henhold til den Anbefalet Serviceplan (j.f. bilag 3).

Ved slid reservedele forståes reservedele i form af:

  • Bremsklodser / Skiver
  • Bremser
  • Dæk
  • eger (se f.a.q. nedenfor)
  • Fælge (se f.a.q. nedenfor)
  • Forklinger / Tandhjul
  • Bagklinger / Tandhjul
  • Gear, og bremsekabler, både inder- og yderkabler herunder til hydrauliskebremser  
  • Kæde / Tandrem
  • Håndtag
  • Geargreb
  • Sadel
  • Lås

som kræves udskiftet grundet almindeligt brug. Ved misligeholdelse, skade eller anden årsag til at komponenterne er ødelagt, og kræver udskiftning, foretages dette for leasingtagers regning, uagtet hvem / hvad der har forvoldt skaderne.

Det forudsættes at du som bruger selv er opmærksom på at dine dæk skal kontrolleres og pumpes løbende, samt at kæden ligeledes skal kontrolleres og smøres løbende. Husk også at aftørre og smøre din forgaffel (med forgaffel egnet smøremiddel), når du smører din kæde. Bliver dette ikke foretaget vil din elcykel kræve oftere udskiftning af kæde, dæk samt flere forgaffel service, som ikke er inkluderet i serviceaftalen.

Det anses for misligholdelse, hvis leasingtager:

  • gentagende gange ikke overholder de, af leasinggiver, anviste vejledninger af egen håndtering og benyttelse af leasingcyklen. Den til enhver tid gældende vejledningen i egenhåndtering af elcyklen findes på elcykelleasing.dk og er udleveret sammen med elcyklen.
  • gentagende gange ikke overholder de indlagte serviceintervaller.


F.A.Q. - Hvad gør du hvis

  • en af dine eger knækker? Stå af elcyklen, og træk til din destination. Kontakt leasinggiver for udskiftning af den knækket eger. Fortsætter du med at benytte elcyklen med skade på yderligere eger eller fælg, opfattes dette som misligeholdelse, og udskiftning betales af leasingtager.
  • du punktere? Stå af elcyklen, og træk til din destination. Kontakt eventuel leasinggiver for udskiftning af slangen. Fortsætter du med at benytte elcyklen med skade på eger eller fælg, opfattes dette som misligeholdelse, og udskiftning betales af leasingtager. Arbejdsløn og reservedele forbundet med udskiftningen betales af leasingtager. Du må godt få lappet/skiftet slange af andre cykelværksteder.
  • du ikke kommer til service? Alle service skal overholdes - udeblivelse koster et gebyr iht pkt. C. gentagende udeblivelser anses for misligeholdelse af leasingkontrakten.

EBIKECENTER | BOSCH EBIKE EXPERT | BOSCH EBIKE CERTIFIED

EBIKECENTER | SHIMANO STEPS EBIKE EXPERT | SHIMANO STEPS EBIKE CERTIFIED

EBIKECENTER | E-MÆRKET WEBSHOP

Nyhedsbrev

 

 
Start chat
1
Close chat
Hejsa! Klik på Start for at skrive med os :)

Start